Smurfen83

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Helgen...

Av Smurfen - 21 februari 2011 10:33

Har spenderats med En Lillebror och En Kevin =)


I fredags så va Micke ledig =) Han va på ett möte på dagis. Sedan tog han me Kevin direkt därifrån hem hit...

Vi åkte ner till Mamma o Pappa å som vanlgt får inte min pappa vara ifred för Kevin..

Denna gång satt dom och målade i min gamla målarbok som fortfarande e kvar... Vet inte vem som fick göra slavjobbet men pappa fick måla medans Kevin vässade pennorna.... Papppa höll ju inte i Fanny och bliev väl lite lessen men ja har lovat att gå ner dit nån dag i veckan så kan han få mysa med henne =)


I lördags så va ja å Kevin i backen å åkte pulka =oD Första pulkaåkningen för mig i år... Å de va såååå kul! Så nu inväntar ja att Grannens 3 yngsta ungar ska vara hemma samtidigt så ja kan kidnappa dom å gå till backen ;)


Söndagen så tjatade Kevin om backen ända från att ja gick upp vid tio.. Men min svank skulle inte ha pallat å de va ingen annan som kände sin manad för att gå till backen med honom å ja frågade kevin om ja va tvungen å ja skulle inte få slippa.. Sanna MÅSTE följa med. Dom andra kan inte, sa han bara =)

Ja ja jag är nog trotts allt ett barn innerst inne :P


Nu ska ja ta min dotter... hon ligger i babysittern och har sovit en stund men verkar ha vaknat och ligger nu kvar å tittar lite på tv :P

PUSS på er



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smurfen - 30 mars 2011 23:47

På dagen idag va ja tvungen att gå till affären och handla kaffe =) så ja packade ner Fanny för en liten tur i vagnen och som vanligt så somnade hon. Efter en lite stund så kom min mamma och tittade till oss ;) Strax efter att hon hade åkt så k...

Av Smurfen - 30 mars 2011 00:47

Jag har nyss gett dottern hennes insulin för natten... Å hon kan sova denna natt!!! Hon har bara hostat ett fåtal ggr =) Så det tycks verka på henne som de ska =) Och jag är supernöjd =))   Dottern har haft otroligt jobbig hosta sen i Torsdag...

Av Smurfen - 17 februari 2011 01:13

Jahaja då va kl mitt i natten och ja har nyss lagt den Lilla i hennes säng <3 Micke ligger å sover sedan några timmar tillbaka... Han ska upp 02,30 för att ta sig till jobbet den stackaren.. I Tisdags va vi uppe hos Iaa =) Där blev de massa ...

Av Smurfen - 11 februari 2011 13:36

Har en liten söt flicka som för tillfället ligger å sover i sin lånade babysitter =)   De känns så konstigt att inte Micke är hemma på dagarna... Han åker mitt på natten (enligt mig) och kommer hem mellan 16-17 nån gång.. Sen e de bara å äta ...

OJ

Av Smurfen - 7 februari 2011 10:52

Va länge sedan de va ja skrev här... Massor har hänt så mycket så att ja inte kommer ihåg =) Men alla lever och mår bra =oD   Jag är super stolt över min Älskade Micke som har fått en praktikplats som kommer att leda till ett fast jobb inom e...

Presentation

Smurfens Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards