Smurfen83

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

...

Av Smurfen - 29 november 2010 13:27

Sitter å tittar på napparna som ja har köpt å kan inte riktigt förstå att de ska flytta "ut" en liten Mini Bebis från min mage till den stora vida världen på Onsdag...

de e ju absolut inte lång tid kvar...

Min kropp är nervös...

Ja får inte behålla nån mat när ja e nervös å så har de varit ända sen i Torsdags...

Men ja e inte sjuk eller någe sånt för då skulle ja ha mått skit dåligt så ja e pigg förövringt...

Önskar att Min Malin va här!! Saknar henne så otroligt mycket och ja vet att hon fattar vad ja säger när ja pratar med henne... Hon e ju som en Mami för mig.. Sedan många år tillbaka =)


Idag så ska ja få upp mina Julgardiner hade ja tänkt men ja vill inte sätta upp dom när ja e själv i lägenheten OM de skulle hända någe.. Så ja får rart å snällt vänta på Micke =) Efter de ska vi hem till min mor å hämta restrerande av Bebis-sakerna.. Täcke å Kudde som hon har mätt lite på å sytt ett eget bäddsätt =)

Så att ja kan bädda sängen till Mini så att allt e klart när vi väl kommer hem =)

Kan ju vara bra att göra iordning de nu tror ja... Ja menar... Idag sen en dag till... Sen e de kört...

Kommer troligen få komma hem på Söndag om allt går som de ska =)

Men de ska de väl göra..


Imorron ska vi iallafall till Sjukhuset och mäta + väga å snacka me narkosläkare å massa me saker... Inskrinvning kallas de ;)

Sen ska ja hem å försöka SOVA under natten sen ska vi tillbaka till Sjukhuset på Onsdag.. Men ja vet inte vilken tid än... De kommer ja få reda på imorron =)


Inatt har de varit Spark VM i min mage så ja somnade vid 5 tiden imorse..

Så ja har legat å kolla på tv i min säng nu en stund innan ja kravlade mig upp =)

Skulle vilja sova mer MEN då vet ja att ja absolut inte kan sova inatt... Å ett försök att sova inatt är nog inte hel fel...

Nu blir de nog så att ja sätter på en Tvättmaskin.. Ja måste ju ha med mig kläder till Sjukhuset på Onsdag... Å ni som INTE tror att ja ska ha Mjukisar tror ju HELT FEL =)

Hehehe

De e ju de som ja har klätt mig i dom senaste månaderna =) Så varför inte göra de bekvämt för sig?? =)


Nee en tvättmaskin va de ja sa ja...

Hej på er!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smurfen - 30 mars 2011 23:47

På dagen idag va ja tvungen att gå till affären och handla kaffe =) så ja packade ner Fanny för en liten tur i vagnen och som vanligt så somnade hon. Efter en lite stund så kom min mamma och tittade till oss ;) Strax efter att hon hade åkt så k...

Av Smurfen - 30 mars 2011 00:47

Jag har nyss gett dottern hennes insulin för natten... Å hon kan sova denna natt!!! Hon har bara hostat ett fåtal ggr =) Så det tycks verka på henne som de ska =) Och jag är supernöjd =))   Dottern har haft otroligt jobbig hosta sen i Torsdag...

Av Smurfen - 21 februari 2011 10:33

Har spenderats med En Lillebror och En Kevin =)   I fredags så va Micke ledig =) Han va på ett möte på dagis. Sedan tog han me Kevin direkt därifrån hem hit... Vi åkte ner till Mamma o Pappa å som vanlgt får inte min pappa vara ifred för Kevin....

Av Smurfen - 17 februari 2011 01:13

Jahaja då va kl mitt i natten och ja har nyss lagt den Lilla i hennes säng <3 Micke ligger å sover sedan några timmar tillbaka... Han ska upp 02,30 för att ta sig till jobbet den stackaren.. I Tisdags va vi uppe hos Iaa =) Där blev de massa ...

Av Smurfen - 11 februari 2011 13:36

Har en liten söt flicka som för tillfället ligger å sover i sin lånade babysitter =)   De känns så konstigt att inte Micke är hemma på dagarna... Han åker mitt på natten (enligt mig) och kommer hem mellan 16-17 nån gång.. Sen e de bara å äta ...

Presentation

Smurfens Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards