Smurfen83

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Måndag igen då!

Av Smurfen - 22 november 2010 17:16

Jaha ja så va de måndag å de e bara 9 dagar kvar tills våran älskade Mini kommer ut =)

Dagarna har börjat blivit otroligt långa...

Vet inte riktigt hur ja ska få dom å gå...


Idag har jag iallafall varit hos BM en snabbis för att hämta en sak =) sen så åkte vi till Willys för att handla lite mat så ja har någe ja kan mummsa på här hemma..

En stund efter att vi kom hem så kom min Mamma med en ny kattlåda till kissarna..

Den förra va ju spräkt å så hade dom e bra erbjudande på Grizzly och eftersom mamma är där ute i svängarna så handlade hon en =)

Hon hade även varit på Jysk och handlat påslagan till Mini.. Så nu kan ja iallafall bädda sängen till Mini =)

Sj så skulle ja har haft SM i snabeldrakning MEN ja har fortfarande inte kommit så långt utan ja hamnade framför Spotify.. Men ska strax gå ut å diska iallafall så att ja känner att jag har gjort någe bra idag =)


Imorron har ja tid hos BM 9,45 så vi ska nog prata ganska mycket om Kejsarsnittet.. Så att ja kanske inte behöver vara lika nervös som ja tror att ja kommer att vara.

Lite nervös e man ju men de blir nog bra.. Finns ju så pass bra hjälpmedel nu för tiden så ja har säkert inget att vara nervös för..

Har några kort som ja tänkte lägga in =)


Enjoy


  Mina Fötter har MYCKET vatten i sig och är inte så vackra dom små prinskorvarna... svårt att ha på sig skor me..   Sängen ja fick ligga i när dom försökte att vända Mini

  Prinskorvarna IGEN   Mammas lilla Kitty sitter å kollar på Tv =) Hon satt där å stirra i några Min sen fick hon någe knäppryck å började leka =)

Min mage samma dag som vi va på SjukaHuset (17/11)


Vill att Mini ska vara hos min NU men snart så SNAAAAART får ja som ja vill =)

Älskar Min Micke MASSA!!! Saknar dig Baby        


  

 
 
Ingen bild

mami

22 november 2010 19:02

Vad skriver du, bädda kan du ju inte göra så länge jag har täcke och kudde här hemma hos oss i barnvagnen som oxå står inne i rummet. Kramizzar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smurfen - 30 mars 2011 23:47

På dagen idag va ja tvungen att gå till affären och handla kaffe =) så ja packade ner Fanny för en liten tur i vagnen och som vanligt så somnade hon. Efter en lite stund så kom min mamma och tittade till oss ;) Strax efter att hon hade åkt så k...

Av Smurfen - 30 mars 2011 00:47

Jag har nyss gett dottern hennes insulin för natten... Å hon kan sova denna natt!!! Hon har bara hostat ett fåtal ggr =) Så det tycks verka på henne som de ska =) Och jag är supernöjd =))   Dottern har haft otroligt jobbig hosta sen i Torsdag...

Av Smurfen - 21 februari 2011 10:33

Har spenderats med En Lillebror och En Kevin =)   I fredags så va Micke ledig =) Han va på ett möte på dagis. Sedan tog han me Kevin direkt därifrån hem hit... Vi åkte ner till Mamma o Pappa å som vanlgt får inte min pappa vara ifred för Kevin....

Av Smurfen - 17 februari 2011 01:13

Jahaja då va kl mitt i natten och ja har nyss lagt den Lilla i hennes säng <3 Micke ligger å sover sedan några timmar tillbaka... Han ska upp 02,30 för att ta sig till jobbet den stackaren.. I Tisdags va vi uppe hos Iaa =) Där blev de massa ...

Av Smurfen - 11 februari 2011 13:36

Har en liten söt flicka som för tillfället ligger å sover i sin lånade babysitter =)   De känns så konstigt att inte Micke är hemma på dagarna... Han åker mitt på natten (enligt mig) och kommer hem mellan 16-17 nån gång.. Sen e de bara å äta ...

Presentation

Smurfens Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards