Smurfen83

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Tisdag morron

Av Smurfen - 23 november 2010 07:23

Igår va ja duktig och gick å la mig kl 22...

Läste lite i min bok och somnade runt 23.


Pratade med Micke när ja gick å la mig och kom på vart ja hade lagt min halsduk =oD

Så nu har ja tagit fram den =)

De tog ett tag å komma på vart den låg men när ja väl kom på de så va de bara att hämta den =)


På schemat idag står

# Vakna me The vice (som e på hela morronen)

# Morronkaffe =)

# BM 9,45

# Städning

# Sen förhoppningsvis Besök av Alex och Oliwer =)


Resten av dagen får vi se vad som händer =) Kanske kommer nån liten uppdatering sen i eftermiddag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smurfen - 30 mars 2011 23:47

På dagen idag va ja tvungen att gå till affären och handla kaffe =) så ja packade ner Fanny för en liten tur i vagnen och som vanligt så somnade hon. Efter en lite stund så kom min mamma och tittade till oss ;) Strax efter att hon hade åkt så k...

Av Smurfen - 30 mars 2011 00:47

Jag har nyss gett dottern hennes insulin för natten... Å hon kan sova denna natt!!! Hon har bara hostat ett fåtal ggr =) Så det tycks verka på henne som de ska =) Och jag är supernöjd =))   Dottern har haft otroligt jobbig hosta sen i Torsdag...

Av Smurfen - 21 februari 2011 10:33

Har spenderats med En Lillebror och En Kevin =)   I fredags så va Micke ledig =) Han va på ett möte på dagis. Sedan tog han me Kevin direkt därifrån hem hit... Vi åkte ner till Mamma o Pappa å som vanlgt får inte min pappa vara ifred för Kevin....

Av Smurfen - 17 februari 2011 01:13

Jahaja då va kl mitt i natten och ja har nyss lagt den Lilla i hennes säng <3 Micke ligger å sover sedan några timmar tillbaka... Han ska upp 02,30 för att ta sig till jobbet den stackaren.. I Tisdags va vi uppe hos Iaa =) Där blev de massa ...

Av Smurfen - 11 februari 2011 13:36

Har en liten söt flicka som för tillfället ligger å sover i sin lånade babysitter =)   De känns så konstigt att inte Micke är hemma på dagarna... Han åker mitt på natten (enligt mig) och kommer hem mellan 16-17 nån gång.. Sen e de bara å äta ...

Presentation

Smurfens Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards