Smurfen83

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Snaaaart!!!

Av Smurfen - 30 november 2010 08:23

Jaha ja

Vaknade kl 7 för att gå på toa!

Hade pricis somnat om och SJÄLVKLART blev de bitchslagsmål mellan Kitty å Missy...

Å ja e ju ofast snabbare än blixten när någe sådant händer så självklart va de bara att gå upp....

Så ja bäddade om mitt   med Nelly under täcket å gick upp....


Igår blev de en liten knasig dag...

Inte riktigt som planerat!

Ja skulle ju ha bytt gardiner direkt när Micke kom men ja fick springa ner till Macken och hjälpa till att putta på bilen så att den fick lite bensin i sig..

Tur bara att han kom så långt som han kom...
Han stod nere på macken redan när ja kom ner så vi behövde inte putta bilen så långt tack och lov.

Efter de så åkte vi direkt hem till min Mamma och Pappa och fikade å planerade lite inför morrondagen =)

Pappa ska köra ner oss till sjukan så vi slipper ha nån bil stå där nere... =)

Efter de så åkte vi hem till Brickebacken en snabbis och ja bytte gardiner i köket och sedan så skulle vi åka å hämta Mickes pappa på hans jobb så när vi åkte hem med honom så stannade vi en liten stund där...

Mickes två minsta syskon e nog ganska nervösa inför imorron...

Ja fick MASSA me frågor om namn å hur dom gör å massa me saker sen så stod dom bara där å kolla på min mage =)

Sen vid halv tio så åkte vi hem till BB igen och hängde uåå lite tvätt och bäddade  Mini´s säng så nu e sängen redo för att få en liten inneboende.   


Eftersom ja e uppe så tidigt idag så blir de att byta gardiner i vardagsrummet =)

Ja e ju inte så pigg att göra de sen när ja har kommit hem med Mini..

Å då ska ja ju ta de lungt så de blir idag men ja vill inte upp å klättra på pallen nu när Micke ligger och sover utan ja låter han piggna till lite innan ja börjar stöka runt... Måste även diska så ska ja sätta Micke i uppdrag sen att ta ett varv med snabeldraken Innan vi åker ner till Sjukan för att göra lite tester...

Efter de så vet ja ju inte om vi kommer att vara så klara i huvudet så att vi kan göra massa saker =)

Jag kommer iallafall vara ganska Gone i skallen tror ja...

Hehe de märkte ja redan igår när ja skulle skicka ett sms till Mickes mamma...

Först skickade ja det smset till Micke sen så höll ja på att skicka de till min komis Åsa men ja kom på mig själv i sissta sekunk och skickade de till rätt person iallafall...

Så OM de skulle vara så att de inte e nån som fattar dagens Blogg så får ni hojta till för de kan bli lite "mossigt"... men de e inget som ja kan rå för just nu tyvärr...


Idag blir de iallafall att packa ner allt som ska me till BB imorron!

Ja ska ha med mig

LEG

Min Dator

Kläder

Kamera (som ja har fått låna av Lillebror)

Bebis kläder (som har varit nerpackat sen sist ja va på BB)

Hygien-saker ....


Nee nu ska ja lugna magen lite och spela lite skip-bo innan mitt älskade hjärta kommer upp..


PUSS PÅ ER



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smurfen - 30 mars 2011 23:47

På dagen idag va ja tvungen att gå till affären och handla kaffe =) så ja packade ner Fanny för en liten tur i vagnen och som vanligt så somnade hon. Efter en lite stund så kom min mamma och tittade till oss ;) Strax efter att hon hade åkt så k...

Av Smurfen - 30 mars 2011 00:47

Jag har nyss gett dottern hennes insulin för natten... Å hon kan sova denna natt!!! Hon har bara hostat ett fåtal ggr =) Så det tycks verka på henne som de ska =) Och jag är supernöjd =))   Dottern har haft otroligt jobbig hosta sen i Torsdag...

Av Smurfen - 21 februari 2011 10:33

Har spenderats med En Lillebror och En Kevin =)   I fredags så va Micke ledig =) Han va på ett möte på dagis. Sedan tog han me Kevin direkt därifrån hem hit... Vi åkte ner till Mamma o Pappa å som vanlgt får inte min pappa vara ifred för Kevin....

Av Smurfen - 17 februari 2011 01:13

Jahaja då va kl mitt i natten och ja har nyss lagt den Lilla i hennes säng <3 Micke ligger å sover sedan några timmar tillbaka... Han ska upp 02,30 för att ta sig till jobbet den stackaren.. I Tisdags va vi uppe hos Iaa =) Där blev de massa ...

Av Smurfen - 11 februari 2011 13:36

Har en liten söt flicka som för tillfället ligger å sover i sin lånade babysitter =)   De känns så konstigt att inte Micke är hemma på dagarna... Han åker mitt på natten (enligt mig) och kommer hem mellan 16-17 nån gång.. Sen e de bara å äta ...

Presentation

Smurfens Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards